banner_13

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و انتقال تصویر

  خوشبختانه در سالیان اخیر نصب دوربین مدار بسته همه گیر تر شده و فقط مختص فروشگاه ها و خانه های لوکس نیست و اهمیت نصب دوربین مدار بسته به همگان ثابت شده است . از علل درخواست نصب دوربین مدار بسته می توان به ارزان شدن دوربین های مدار بسته آنالوگ و همچنین دوربین های مدار بسته تحت شبکه (IP) نام برد.

برای نصب دوربین مدار بسته ابتدا نیاز به مشاوره جهت نصب دارید که خوشبختانه با توجه به رقابتی شدن نصب توسط تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته کارشناسان به صورت رایگان در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و به ارائه مشاوره می پردازند اما چه سوالاتی و چه مباحثی باید مورد مشاوره قرار گیرد؟

از جمله مواردی که مهمی که در نصب دوربین مدار بسته باید مد نظر گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– طراحی و رسم بستر شبکه دوربین مدار بسته

– جانمایی و تعداد دوربین های مورد نیاز

– انتخاب دوربین مدار بسته (آنالوگ یا شبکه )

((چه دوربین مداربسته ای انتخاب کنیم؟؟))

– انتخاب برند مناسب دوربین مدار بسته نسبت به بوجه شما

– انتخاب نصاب و تیم فنی حرفه ای

شرکت فنی و مهندسی داده پردازان جوان در زمینه دوربین مدار بسته ، نصب دوربین مدار بسته و اجرا ، خدمات پشتیبانی و مشاوره نیز به صورت مستمر در ایران به خصوص اهواز فعالیت داشته .این شرکت تلاش نموده تا در حوزه نظارت تصویری از مدرن ترین تجهیزات دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه و تکنولوزی های روز با کیفیت بالا ، به صورت مداوم استفاده نماید .

استفاده از انواع سیستم های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته همچون آنالوگ ، دیجیتال و یا ترکیبی ( هیبریدی ) بسته به نیاز مصرف کننده ، می تواند هر خواسته ای را مرتفع سازد که مسلماً در شرایط متفاوت محیطی ، انتخاب بهترین راهکار برای ایجاد بستر انتقال تصویر و ذخیره آنها ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اجرای پروژه ، میتواند عمر مفید عملکرد سیستم را تا حد چشم گیری افزایش دهد .

ارائه طرحهای متعدد و متناسب با بودجه تخصیصی ، از برندهای مختلف و روش‌های متنوع اعم از دوربین مدار بسته آنالوگ و یا دوربین مداربسته تحت شبکه به صورت مجزا در پروژه ها از دیگر توانمندی های این مجموعه به شمار می آید.یکی از اساسی‌ ترین موارد در این حوزه بحث انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته در بستر اینترنت بوده که این شرکت با در اختیار داشتن کادر مجرب، در این زمینه بسیار موفق عمل نموده است.مدیران و کارکنان شرکت تلاش مداوم برای یادگیری تازه ها و دستاوردهای علمی و تجربی معتبر جهانی در زمینه دوربین مدار بسته را مدنظر قرار داده و آن را عامل مؤثری برای موفقیت در رقابت های حرفه ای می دانند.

خدمان قابل ارائه داده پردازان جوان در زمینه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته :

طراحی
مشاوره
تامین کالا
نصب دوربین مدار بسته در منازل
نصب دوربین مدار بسته در ادارات و موسسات
نصب دوربین مدار بسته در مدارس
نصب دوربین مدار بسته در جایگاه های سوخت
نصب دوربین مدار بسته در کار خانه
نصب دوربین مدار بسته در مغازه
نصب دوربین مدار بسته در فروشگاه
نصب دوربین مدار بسته در انبار
تعمیرات و سرویس و نگهداری

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و یا مشاوره در رابطه با انتخاب دوربین مداربسته دارید ، با ما تماس بگیرید.

Visits: 777